رفیق نیمه راه...fraind cut me




























هم سلولی...



1تنهاییم را با کسی قسمت نمی کنم که تنهایم .......بگذارد. 2شاید بتوان شرنوشت را سرزنش کرد اما تغییرش محال است .....وقتی تمام وجودت را دارد با خود میبرد ....جز سکوت راهی نیست. 3هیسسسسس.....حواس تنهاییم را با خاطرات با تو بودن پر کرده ام .....بگو کسی حرف نزند.....بگذار لحظه ای ارام بگیرم/ 3بیا به مزار من ارام و اهسته عزیز......طاقت گریه ندارماشکی برای من نریز.(مزار عشق) 4بی هیچ صدایی می ایند ....بدون اینکه بدانند یک مزرعه انتظار در دلت میکارند.....لعنت به سرنوشت شوم انسان....باز رفیق نیمه برید حکم انتظار.... 5مهمان پاهای بغل کرده ام کردی ......اغوشت ارزانیه خودت.....خاطراتت را به اغوش من بده.....همین را هم دوست دارم./ 6امدی هوای بارانی ات را نگه داشتم مبادا دردی بر تنت احساس کنی ....رفیق نیمه را من.......منزل نو مبارک......ارام بخواب بر این خاک سرنوشت. 7خورشید را در اغوش گرفته ای /پاهایت را به بوسه ی در یا سپرده ای /موهایت را به دست نسیم/چه خوش غیرتم من/ 8گفتی تا ابد میمانی/نگفتی رفیق نیمه راهی/میهمانی...... 9ساعت را کوک میکنم اخر دنیا .......زندگی را کوک میکنم انتظار تو........تو را کوک میکنم در قلبم..../ 10به سرنوشت بگویید عروسک هایت ادم اند ارام تر میشکننند....ارام تر بتاز...ارام تر ببر......... 11وقتی کسی که باید بفهمد نیست .......دلت نمیخواهد خود را به هیچ کس بفهمانی...... 12کاش میدانستیم /میفهمیدیم /درک میکردیم/مرگ از چشم هم به ما نزدیک تر است.یعنی در صدم ثانیه سر سفره مان حاضر... 13خدایا ارام تر ازمون بگیر.......خسته ام به خودت خسته شدم....از بازی با خاطرات نیمه جان رفته در خاک 14زندگی را به کدامین دلیل فروختی که زود پر کشیدی.....مگر از جانت سیر بودی ....یا از روزگار وحشیه دون. 15همیشه باید باشد ......کسی که درک کند تو را.....بداند که وجود داری.....زندگی فقط همین است.درک کند کسی تو را/ 16من برای تو می میرم کافیست وانمود کنی که میمانی....بگویی که رفیق نیمه راه نیستی. 17پرسیدند منبع نوشته هایت کجاست .....نوشتم از زمانی که پر کشید به هوای خود و تنها گذاشت من را در انتظار ابدی. 18دریای احساسم برای تو رفیق نیمه راه من ....... بهانه میکنم تا بنویسم برای تو شاید بیایی یک روز در خوابم(پدر) 19خدایا ببار بارانت را .....سفر کرده ای دارم که یادم رفته اب پشت پایش بریزم...... 20این روزها باران هم بوی اشک میدهد انگار عذادار ی میکند برایت.....چه عاشقانه مینویسم ....چه غریبانه نیستی. 21عاشق که باشی زیبایی حتی اگر نباشد به لمس تن......اما میشود به قلبت همه کست.

نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت19:14---30 مرداد 1392
سلام داداشی.خوبی؟مطالب جدیدت خیلی خوبه.موفق باشی
پاسخ:به به اجی چه عجب. شما اومدی.خوبی؟؟؟؟


n
ساعت16:58---30 مرداد 1392
slm matin .in yeki aslan khob nabod.gofte basham dige bad ghamginesh kardi.
پاسخ: برا من خیلی مغهوم داشت.


مهراب
ساعت16:55---30 مرداد 1392
سلام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

خوبی متین........................بیا تو دل ما اگر حالت خوب نیست.
پاسخ:باشه اومدم.


مرصاد
ساعت16:53---30 مرداد 1392
رفیق نیمه راهت را به فراموشی مسپار اما ادمه ی تنهایی ات را به من بسپار
پاسخ:باشه اگه طاقت بیاری مال تو مرصادم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + چهار شنبه 4 شهريور 1392 / 9:1 /
- Online Support by www.1abzar.com --->